Videos

RESUM DE LA JORNADA: “Feminisme i transformació social: l’experiència boliviana i equatoriana” realitzat el 26/04/14 a Barcelona (CC Casa Golferichs)

RETRANSMISSIÓ ÍNTEGRA DE LA JORNADA: “Feminisme i transformació social: l’experiència boliviana i equatoriana” realitzat el 26/04/14 a Barcelona (CC Casa Golferichs)

Videos de la Jornada del Partit de l’Esquerra Europea: #Repensar

RETRANSMISSIÓ ÍNTEGRA DE L’ACTE: “La Gauche fait Front de Gauche. L’Esquerra fa Front d’esquerres” realitzat el 14/06/13 a Barcelona (CC Pati Llimona)

VIDEO-RESUM de l’acte públic ‘L’Europa de les desigualtats’

RETRANSMISSIÓ ÍNTEGRA DE L’ACTE: “Lluites indígenes, transnacionals i Drets Humans a Guatemala” realitzat el 30/04/13 a Barcelona (CC Pati Llimona)

RETRANSMISSIÓ ÍNTEGRA DE LA XERRADA-DEBAT: “L’Europa de les desigualtats” realitzada el 30/04/13 a Barcelona (UB – Facultat d’Economia)

VÍDEO-RESUM DEL COL·LOQUI “Per la llibertat dels presos sahrauís” realitzat l’11/04/13 a Barcelona (Ateneu Roig)

RETRANSMISSIÓ ÍNTEGRA DEL COL·LOQUI:”Per la llibertat dels presos sahrauís” realitzat l’11/04/13 a Barcelona (Ateneu Roig)

RETRANSMISSIÓ DE L’ACTE ÍNTEGRE:Col·loqui “Cap a la Pau a Colòmbia” realitzat el 13/03/13 a Barcelona (Casa Elizalde)

TRADUEIX:

Activitats recomanades

Conferència 1939: la repressió sobre els vençuts. El marc jurídic del terror franquista a càrrec de Marc Carrillo, catedràtic de Dret Constitucional UPF. 12/6/14 a les 19h a la Sala Martí l'Humà (Pl. del Rei) Organitza: Associació d'Expressos Polítcs
Més informació aquí

----------------------------------------------------
Debat a La Llamborda sobre Europa Amb Josep Manel Busqueta, Gerardo Pisarello i Marina Albiol. 22/06/14 a les 18.00h
Vegeu-lo al web de La Llamborda

----------------------------------------------------
3a edició del Premi Ángel Rozas a la recerca en ciències socials, per a investigadors novells. Fins el 19 de setembre. Organitza: Fundació Cipriano García
Més informació aquí

7a Cursa i Caminada Lluís Companys